I use you VPN service but am still recognised on the web. I want to watch at the Italian TV when I am in Holland and the Dutch TV when I am in Italy. How can I change that, because I bought your service so that no one could see where ‘on earth’ I am… What can I do???
Hallo Red, ik gebruik Safari. Op de betreffende site wordt ik geconfronteerd met het feit dat ik geen uitzending mag zien in verband met een rechtenkwestie.
Gz. Hans.
Sorry, ik heb het nog niet verder getest.
Ik heb het nogal druk -, en loop achter ( ook op het forum ) met verschillende dingen.
Ik probeer er vandaag of morgen naar te kijken.
mmm da’s geen goed nieuws Eddy… Is er helemaal niets wat ik kan doen om wel die uitzendingen te zien; ik doe namelijk volgens mij Niets illegaals, ik ben Nederlander en zou graag de sport- en nieuwsuitzendingen ook vanuit Italië willen volgen…
Om dit te bereiken heb ik - ook op aanraden - namelijk VPN genomen.
Groet, Hans.
Voor live kijken naar NPO 1, NPO 2 en NPO 3, de digitale themakanalen en live naar de radiozenders van de NPO luisteren, geldt in alle gevallen dat dit niet mogelijk is vanuit het buitenland. De themakanalen NPO Nieuws en NPO Politiek zijn wel in het buitenland te bekijken.
Misschien is het een idee/mogelijkheid voor je om de zenders gewoon op tv te kijken met behulp van een sateliet ontvanger.
Er zijn wel lijsten te vinden met welke zenders via welke sateliet uitzenden en of het signaal gecodeerd is of niet.
Een draagbare satelietontvanger is klein en ook niet bepaald duur.
De goedkoopste zijn zo’n 75 euro.
Als je meer wilt weten vraag het dan eens aan :