Good, I have a problem with Avast. Turns out I’m trying to scan my computer, but I’ve noticed that when I give to start scanning (the triangle of the sign “Play”), puts me in the second line “Scan files: Off”. What does that mean? What will not scan the files? I do see that you scan the files on my computer so I of “Off” do not quite understand. I have other computers with Avast and all places “Scan archives: On”, except this, which is the most use. What is that? What is the difference goes On and Off? And most importantly, how do I like jogging? Because the truth, if you know how it got deactivated. I’ve looked all settings of Avast and I have not managed to fix it, and as the assistance and the Avast forum are in English, there is no way aclarse. I would appreciate an early reply. The computer is very slow and some days I have passed anti-spyware program “Spybot - Search & Destroy” and I detected several viruses Thanks in advance.
Buenas, tengo un problema con el Avast. Resulta que estoy intentando escanear mi ordenador, pero me he dado cuenta que cuando le doy a comenzar a escanear (al triangulito del signo “Play”), me pone en la segunda línea “Escanear archivos: Desactivado”. ¿Éso qué quiere decir? ¿Que no va a escanear los archivos? Yo sí veo que escanee los archivos de mi ordenador así que lo de “Desactivado” no lo entiendo bien. Tengo otros ordenadores con Avast y en todos pone “Escanear archivos: Activado”, excepto en este, que es el que más utilizo. ¿A qué se debe? ¿Qué diferencia hay entra Activado y Desactivado? Y lo más importante, ¿cómo lo pongo como Activado? Porque la verdad, no sé si cómo se puso desactivo. He mirado todas las opciones de configuración del Avast y no he conseguido solucionarlo, y como las ayudas y el foro de Avast están en inglés, no hay forma de aclarse. Les agradecería una pronta contestación. El ordenador lleva unos días muy lento y le he pasado el programa antiespías “Spybot - Search & Destroy” y me ha detectado varios virus Gracias por anticipado.