Als ik avast! Premier voor 3 computers mag ik dan deze gebruiken voor eigen comp, die van ouders en zus ? (ander adres)
of is puur voor eigen computers ? (zelfde adres)
Ruud
Als ik avast! Premier voor 3 computers mag ik dan deze gebruiken voor eigen comp, die van ouders en zus ? (ander adres)
of is puur voor eigen computers ? (zelfde adres)
Ruud
hallo
De licentie werkt normaal, zal activering rekening houden met het aantal actieve computers.
Voor zover ik weet, kan je ze gebruiken op een PCs.suggereren u om al hun faciliteiten in my.avast.com registreren .
bedankt voor je antwoord maar goed helemaal snappen doen ik het niet. :
De licentie werkt normaal, zal activering rekening houden met het aantal actieve computers.
Duidelijk
Maar goed dan heb je over pc suggeren … voorstel doen ? en dan wachten op goed keuring ja of nee sorry kom uit deze zin niet geheel uit of het nu wel of niet en of mag.
wil licentie aan schaffen voor 3 computers scheelt een hoop vergeleken als 3 x los. en ja zal gebruikt worden op 3 actieve computers. Maar weet uit ervaring dat sommige software progamma’s extra licentie alleen morgen worden gebruikt op zelfde adres/netwerk. En ja dus niet zou als ik graag wil 1 bij ouders en bij zus ( ander adres) plus 1 voor eigen gebruik.
Ruud
hallo
weet niet de commerciële licentie op de achtergrond
Stuur een email naar sales@avast.com en uit te leggen wat er gebeurt.
bij voorkeur in het Engels.