UUuuuu widze, ze odzew jest spory, wiec po co ktos musiałby sie przemeczac by skrobnac kilka słow, co nie?
Jestem zwolennikiem samodecydowania o sobie i swoim komputerze. Jezeli cos ma byc zaaktualizowane to JA CHCE o tym decydowac, a nie program i programisci, którym się wydaje, ze wiedzą lepiej niż ja.
Nie jestem laikiem komputerowym i dla niektórych z tych programistów ze swoją wiedza mógłbym byc guru
No to ja dorzuce kilka cegiełek ze swojej wersji, tym razem płatnego Avast Internet Security.
Przez lat kilka uzywałem darmowej wersji Avast FreeAntyvirus. To było klika ładnych, pieknych lat wpolpracy z bardzo dobrym programem antywirusowym, co dziwne darmowym i bardzo dobrym. W dzisiejszym czasie te cechy w 80% przypadkow nie ida w parze, wlasnie dlatego ze jakis faszysta zaszyje w programie funkcje , które nie dosc, ze nie idzie ich wyłączyc to jeszcze draznia i irytują NAG-ami. W dzisiejszym czasie wiekszosc programow to niechlujne pamieciozerne wytwory , gdzie programisci juz dawno zapomnieli czy program , który pisza to jeszcze arkusz kalkulacyjny , antywirus czy przeglądarka www. I wychodza im takie stworki jak Avast Internet Security, który nie dosc, ze robi wiele rzeczy za uzytkownika to jeszcze zamienia koligacje w systemie, powiązania z plikami, zamienia wersje programow poprzez wspomniana powyzej funkcję aktualizacji programow i sterownikow, a do tego pewnie jeszcze pierze posciel, moze i nozyczki ostrzy oraz przerywa ciąże (tych trzech ostatnich rzeczy nie sprawdzalem, ale biorac pod uwage ogolny trend w ignorowaniu uzytkownika nie zdizwilbym sie gdyby to byla prawda).
Teraz pytania do tychze programistow:
-