Ik heb zojuist voor €7,99 Avast secureline gekocht en het bestand gedownload. Ik heb het geopend en er stond dat het bestand is ingevoegd, maar na het 10x geprobeerd te hebben en pc opnieuw opgestart staat er nog steeds dat mijn licentie is verlopen en moet verlengen…
Weet iemand wat er aan de hand is? of duurt het even voordat het bestand goedgekeurd word?
Een ticket aangemaakt vorige week, maar nog geen reactie. Er staat nog steeds dat de licentie verloopt. Ik heb de Avast update geinstalleerd maar nog steeds werkt het niet. Ook staat er geen download link meer bij ‘licenties’ en dan de licentie van VPN.
Ik heb alweer drie dagen geleden VPN gekocht, met een licensie van 6 maanden. Die werkt ook niet! Ik word hier helemaal niet vrolijk van. Al jaren klant en weinig problemen gehad. En wel een nummer dat ik kon bellen voor support. Dat blijkt afgesloten. Halloo, is daar iemand? Ik heb betaald en ik heb hulp nodig, omdat jullie stuf niet naar behoren werkt. Kan ik dezelfde link gebruiken als in de licensie voor 1 maand?