556 / 5.000
Vertaalresultaten
Vertaalresultaat
[quote = “user38, post: 1, topic: 879514, full: true”] Via a link in Avast Premium Security, I ordered and paid for a supplement (upgrade with the name “Security Intentity”) to this program. However, the download to be installed turned out to be simply the old version. “Premium Security” with no possibility I get the new “identity” activated and nowhere can I get in touch with help to get this done. Even at the end of the advice, I don’t find it possible to get my money back! Who knows! advice? [/quote]
Via een link in Avast premium Security , heb ik een aanvulling (upgrade met de naam “Security Indentity” ) op dit programma besteld en betaald. Echter de te installeren download bleek gewoon de oude versie te zijn n.l. “Premium Security” Met geen mogelijkheid krijg ik de nieuwe 'Indentity" geactiveerd en nergens kan ik in contact komen met hulp om dit voor elkaar te krijgen. Zelfs ten einde raad, vind ik ook geen mogelijk om mijn geld terug te krijgen ! Wie weet raad ? Graag help mij !
[/quote]
Via een link in Avast premium Security , heb ik een aanvulling (upgrade met de naam “Security Indentity” ) op dit programma besteld en betaald. Echter de te installeren download bleek gewoon de oude versie te zijn n.l. “Premium Security” Met geen mogelijkheid krijg ik de nieuwe 'Indentity" geactiveerd en nergens kan ik in contact komen met hulp om dit voor elkaar te krijgen. Zelfs ten einde raad, vind ik ook geen mogelijk om mijn geld terug te krijgen ! Wie weet raad ? Graag help mij !