Can’t fill in my Bancontact card number when registering.
I want to use aVast Free to use as a 60-day test, but it is not accepted when I enter my Bancontact card number.
Always a message with the wrong number!
Kan mijn Bancontact kaart nummer niet invullen bij registratie.
Ik wil via aVast Free gebruik maken van 60 dagen als test te gebruiken maar er wordt niet aangenomen als ik mijn Bancontact kaart nummer ingeef
Steeds melding verkeerd nummer !
Heb je wel het volledige IBAN nummer ingevoerd? Dat begint altijd met NL voor de nederlanders, waarschijnlijk BE voor onze zuiderburen. Weet waar je aan begint met het nemen van een abonnement. Vele gebruikers zijn hun geld kwijt, omdat ze niet weten hoe ze het abonnement moeten beheren en contact met Avast is een drama. Opzeggen moet bijvoorbeeld binnen een bepaald termijn. Lees dit a.u.b. goed door: Abonnementen beheren via Avast-account | Avast
Ach nu begrijp ik dat Ban een Belgische betaaldienst is. Volgens mij accepteert Avast dat niet. Ik betaal altijd met Paypal, werkt perfect. Maar hopen dat Avast de nieuwe Europese betaaldienst, in wording voor Nederland, Wero heet het geloof ik, gaat accepteren.
Blijkbaar is niemand van de verantwoordelijken van aVast geintresseerd in mijn vraag !
want niemand geeft een fatsoenlijk antwoord
dan zullen we maar een andere virusscanneer aankopen zeker
Volgens mij heb je niet door dat wij allemaal gewoon gebruikers van Avast zijn en geen medewerkers van Avast! Wij zijn helemaal niet verantwoordelijk voor wat Avast doet.
Plus ik vraag je bijvoorbeeld iets en daar geef je geen antwoord op. Hoe je dan denkt fatsoenlijke antwoorden te krijgen is me een raadsel.
Je toon getuigt nou niet bepaald van enig respect naar mensen die hun eigen tijd geven om hier mensen te proberen te helpen. In dat geval: Bye Felicia!