Wanneer ik SafeZone opstart wordt mijn scherm in 1 keer een stuk donkerder dan anders en als ik SafeZone verlaat blijft dit ook zo , ik moet eerst de computer afmelden en aanmelden en dan is het weer normaal. Waar kan dit aan liggen? ???
Dat is een bekend probleem en Petr Kurtin ( de Sandbox Developer ) is op de hoogte. En voor zover ik begrepen had zou het gefixt worden. Maar volgens jou is dat dus niet het geval ? Ik kan het zelf nu niet testen ( morgen pas ) maar ik zal Petr alvast een mailtje sturen
Als ik de test goed interpeteer, bevestigt die het probleem. Nu weet ik natuurlijk niet in hoeverre Petr ook druk is met andere problemen, maar als je morgen in de loop van de ochtend nog geen antwoord van hem hebt zal ik hem middels een mailtje onder de kont schoppen ;D
sorry guys, I didn’t receive any notification that there’re new posts here… as I wrote to rnuis in PM: I’m going to simulate this issue on Tue (there’re holidays in CZ and I’m not able to simulate his problem on my laptop). Don\t worry, we’ll fix it somehow - it must work well for you…