Refund

I canceled my VPN subscription on December 2nd and I haven´t got my refund yet (Today is December 12th) The refund confirmation e-mail said up 5-7 days to get it. I´ve contacted them and they just said the refund was done, no more answers, but the money is not in my bank account for sure. I don´t know what else I could do.

First, I’m an Avast user and not an Avast Team member.

When a refund is authorised, it can take a little longer, as the time frame is not just 5-7 days, but 5-7 banking days to appear in your account as cleared funds.

1 Like

Bonjour,

Cela fait plus de 10 jours ouvrables que j’ai eu un échange avec le tchat Avast pour réclamation et régler un problème de double facturation… L’interlocuteur (en espérant que c’était bien un humain!…) a répondu à ma requête et m’a signifié qu’il avait fait la manip pour effectuer le remboursement de la somme prélevée en double qui arriverait sous 5 à 7 jours… J’attends toujours, rien sur le compte bancaire. Comment obtenir et maintenant qui contacter pour être entendu et remboursé ? En attente d’une réponse qui me rassurera… Cordialement.