Rembourssement!

bonjour a tous je me suis fait arnaquer par avast, car il on renouveler mon abonnement que je voulez plus et ce sont fait plaisir a 93 € et impossible de joindre quelqu’un bien sur , la demande de remboursement tourne en rond avec leur proposition de m…
comment me faire rembourser et fuir cette société
dois je porter plainte pour arnaque???

First, I’m an Avast user and not an Avast Team member.
Did you cancel your Auto Renewal Subscription ?

Did you go through your Avast Account id.avast.com to request a Refund ?

Log into your Avast Account to Request a Refund.

You can use the World Icon to translate this reply.
Vous pouvez utiliser l’icône mondiale pour traduire cette réponse.
Avast-Forum-Translate-post-icon

non je navais pas vu le renouvellement de labonnement, jais eu plusieur demande pour continuer que jai ignorer vu que je nen voulai pas, et su le compte je nai pas cette proposition et comme pour les contacter il ny a rien et pour suprimer ma carte non plus tout est tres bien cache pour ce faire avoir, du vol !!!
merci pour votre reponse

You’re welcome.

You are going to get reminders that you are coming up to the end of your current subscription. That really is the time to act and cancel your subscription rather than ignore. As an Avast Antivirus Free user I don’t have that functionality in the Avast Program, so it isn’t something I’m familiar with.

Currently, as far as I’m aware you are only left with ‘Log into your Avast Account to Request a Refund.’ Your on-line Avast Account, should still be available using the link I gave even if you have uninstalled Avast. You would however, have to remember the email address and password you used to protect it.

tres gentil david mais rien ne fonctionne et avast prefaire vole ces client

That’s the theory… in practice, e-mails are not sent (let’s say they’re not received :wink:).

The same goes for refunds: according to multiple feedbacks, the link via the customer account (still) doesn’t work.

As I’ve advised on numerous occasions, the best way to obtain a refund (at least for French users) is to go through CHAT.

1 Like

Thanks chris…

MERCI A chris pour cette astuce que jai repeter plein de foi et qui donne rien , toujour une belle arnaque pour rendre les clien fou car on demande le rembourssement et on change de page qui propose rien de plus etc jusqua abandone et recommence le lendemain ,
BIEN VU ,chris travail chez avast , ben bravo